DCVM alumni talks #1

DCVM Ex Alumni Talks_#1

Martedì 18 maggio si inaugura il ciclo di seminari “DCVM Ex Alumni Talks” curato dal Prof. Carlo Martino. Il primo appuntamento ospiterà Marcello Manchisi (art director, 2D/3D Artist & animator), Luca Di Cecca (3D Artist), Elisa Puglielli (Illustrator) e sheida shabaz (illustrator, character designer, animator). Il seminario sarà disponibile in live streaming su facebook e youtube a partire dalle 18:30.

Tuesday, May 18 the cycle of seminars "DCVM Ex Alumni Talks" will begin, curated by Prof. Carlo Martino. The first appointment involves four speakers: Marcello Manchisi (art director, 2D/3D Artist & animator), Luca Di Cecca (3D Artist), Elisa Puglielli (Illustrator) and sheida shabaz (illustrator, character designer, animator). The seminar will be available in live streaming on facebook e youtube starting from 6:30 pm.